Edukacja

• 25 maja 2018
  • wyświetleń: 2752

Wycieczka uczniów z SP we Frydku do Wroclawia

W dniach 8-9 maja klasa 6 ze Szkoły Podstawowej we Frydku przebywała na wycieczce we Wrocławiu.

Wycieczka do Wroclawia - 08-09.05.2018 · fot. SP we Frydku

W pierwszym dniu zwiedziliśmy Panoramę Racławicką, która wywarła na nas ogromne wrażenie. Następnie udaliśmy się do Ogrodu Botanicznego, aby w pięknej scenerii odpocząć i podziwiać różnorodność świata roślin. Zwiedziliśmy również Muzeum Uniwersyteckie i weszliśmy na Wieżę Matematyczną. Po przerwie na posiłek przewodnik oprowadził nas po rynku, a potem udaliśmy się do Sky Tower, skąd podziwialiśmy przepiękne widoki Wrocławia z wysokości 212 metrów. Pełni wrażeń udaliśmy się do hotelu Jasek na nocleg.

Byliśmy bardzo mile zaskoczeni standardem i wystrojem tego miejsca. Następny dzień rozpoczęliśmy od zwiedzania Hali Stulecia, skąd przeszliśmy do ZOO z jego najatrakcyjniejszym miejscem, czyli Afrykarium. Zakończyliśmy zwiedzanie Wrocławia rejsem po Odrze.

Wszyscy jesteśmy zadowoleni z wyjazdu tym bardziej, że mieliśmy piękna słoneczną pogodę, miłego pana przewodnika i kierowcę.

Aneta Pełka

Jeśli chcesz otrzymywać powiadomienia o nowych artykułach z tematu "Szkoła Podstawowa im. Stanisława Hadyny we Frydku" podaj

Komentarze

Zgodnie z Rozporządzeniem Ogólnym o Ochronie Danych Osobowych (RODO) na portalu pless.pl zaktualizowana została Polityka Prywatności. Zachęcamy do zapoznania się z dokumentem.